Sömnproblem

Godmorgon Godmorgon, vilket underbart väder det är ute! Solen skiiiner :)

Dagen igår gick bara bra, jobbade stängning själv för första gången och sen bar det av mot gym-pass nr 2. Va ganska död när jag kom hem till Mamma vid 23.00 igår.. Huur skönt är det inte att gå och lägga sig då!? HUR SKÖNT SOM HELST, men det fanns ett litet problem. KUNDE INTE somna, det gick bara inte.. Så vid halv 5 imorse gick jag och la mig i soffan och somnade väll vid 7. WHAAA!
Har precis tryckt i mig min favorit youghurt valio vanilj med underbar müsli :) Får lite ångest om jag inte går ner till gymmet nu, så packar änna väskan och drar tror jag! Får se hur mycket jag orkar. Måste ju jobba sen 14.30 med & sälja hur mycket bullar som helst! Kanelbullensdag idag juue!

Schlazie schlaize,
hare najs!




//Ännie Wännie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0