Göteborg!

Shuulululuu!

Sitter återigen på soffan i mammas mysiga lägenhet. Började jobba klockan 9 imorse och slutade vid 13 men det va inte slutet på dagen på Espresso House Vasa inte, PH-möte 16-18 också. Va ett trevligt möte där jag fick träffa alla anställda, mys pys! Bestämde mig också för att det blir EH året ut, sen mååååste jag verkligen hitta något annat!! WHAAAA! Regnet började forsa när jag kom ut från EH och skulle ta spårvagnen hem tänkte " ååh, mys pys, handla lite gött på ICA och sen gå hem & lägga mig på soffan!! MEN ICKE! Packade precis träningsväskan och laddar med ett stort glas vatten och massa bra musik på Iphonen för att dra ner till SPORTLIFE.
---> Dagen ser ut att sluta bra idag med! Rutiner me not like, men fram tills Jul borde jag klara! Vill bara ha min jeffla lägenhet här i GBG nu så att man kan bli helt jeffla självständig och fri någon gång i detta liv!!

Be happy, don't worry!



//Ännie Wännie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0