Back in town!

Nu känner jag att jag måste börja skriva igen!! Måste få med allt kul som händer i mitt liv! Det senaste har det inte hänt mycket nytt.. Hänger med mina schöna polers, partajar & jobbar as vanligt! Har hunnit åka till sälen, firat 20 års dagar, haft trevligt på Strandgatan m.m. Alltså inte hänt fööör mycket.
Det är exakt 1 månad till min 20 års dag idag!!! WUUUUHUUUU studenten den 10 juni och balen den 8 juni. Kommer bli en sjuuuuuuk vecka kan jag lööööva mannen! Alltså måste jag änna börja skriva lite nu för att kunna ha lite trevligt när jag läser vad jag har gjort det senaste, yaao.

NU BÖRJAR DET PÅ RIKTIGT

ÄNNIE TO THE FUNKING WÄNNIE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0