STUDENTEN!!

Fyyyy fan, ligger i sängen nu och klockan är snart halv 5. Har sovit ungefär 2 timmar.. Fy fan va trött man är, regnet ööööser ner, men just nu gör det absolut ingenting! Detta kommer bli en av de bästa dagarna i mitt liv. Jag kommer att vara FRI om några timmar. ALDRIG mer skolan (om jag inte vill). FY FAN VA GÖTT!!

Det var ju även bal i förr går. Det var riktigt trevligt att besöka Ronnum med hela klassen och alla lärare. Men blev en lugn kväll och var hemma runt 00.00. MEN IDAG SMÄLLER DET! YEEEES!!

Förresten, min mössa är för stor.. HAHA får vadda den eller nåt innan jag går hemifrån. Mihihhohohahha! :D

//Ännie to the fucking Wännie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0