Idag är det Bal på Slottet

Godmorgon mr Wännie
Är så fruktansvärt trött. Kan verkligen inte sova.. ursh, klockan är 7.00 nu men vaknade redan för en halvtimme sen.. Inte konstigt att jag inte kan sova när det är BAL idag!! Kan inte fatta att denna dagen är här, det kändes som en evighet från början, men nu är det fan THE DAY!

Ska ligga kvar i sängen en stund och få bort häng ögonen, sen måste jag upp och börja planera :)
Jag ska ju gå med söta lilla Nils på balen. Han köpte världens finaste lila fluga igår, men dock har jag ju inget att matcha!! :O Därför måste jag göra lite ärenden, fixa det sista så att säga änna då va låå jaa.

x Sova
x Börja vakna 9.00
x Ärenden
x SMINK och HÅR hos Emma! 12.30
x Mingel hos MLI 15.00
x Bil "coutége" till Ronnum 17.10
x BAL 17.30  - - - - - >

ME LOVE / WÄNNIE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0