Studentklännig

Klarade av att komma iväg till skolan förut! Blev litte plugg och sen Sportlife. Tror jag har haft träningsvärk konstant i 2 veckor nu.. Lite töögnt i benen, men förbannat fördammat fint. Solen sken idag också, humöret på topp & ännu mer sol blev det i solariet :) :) Men det roligaste idag va att promenixa till Hemköp och hämta ut min studentklänning! Det var faktiskt riktigt fin men inte så nice jag hade trott.. Ska fixa en liten bild och se om jag ska behålla den. DET ÄR FAN INTE LÅNG TID KVAR NU!! Wiihiuhuhuhuhuuhuhuhuh ME LIKE LÅÅ
Nääääe, nu blire djungelvrål och TV!

//Ännie Wännie



<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Marre

VISA KLÄNNINGEN! klapp klapp klapp

Hahaha den bilden alltså <3

2011-01-26 @ 23:04:49
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0