Mardrömmen lever vidare.

2011 har börjat på värsta sättet.. Har hur mycket som helst att göra i skolan detta lovet. Inte klar med något, KUL LIV!?!?! Har dratt hemifrån pappa p.g.a att jag VANTRIVS så jääävla mycket där just nu. matta, helig plats!?!? Sitter nu hemma hos Mamma i Göteborg och skriver på mitt hemprobv i Naturkunskap som skulle ha varit inlämnat vecka 45 typ.. JAJA. Folk i Trollhättan har ju kortslutning kan man ju med fakta säga också, BRÄNDA JÄÄVLA IDIOTER. Skrattar på andras bekostnad, vart är det roliga!? URSH FY FAN vad jag hatar mitt liv just nu. Älskar däremot alla underbar personer i mitt liv som får mig på glada tankar. Älskar min Pappa & Mamma sjukt galet mycket. HATAR att det snöar 24/7 och det tar fan aldrig slut. GE MIG STUDENTEN så man kan dra dit fan man vill och göra vad fan man vill utan att det finns någon jävla skit som stoppar en hela tiden.

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

//Ännie Wännie

Kommentarer
Postat av: Marre

Du har alltid mitt stöd, det vet du! <3 Älskar dig!

2011-01-06 @ 13:46:06
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0