LR CLASSICS - till honom

LR CLASSICS - Eau de Parfum

LR har även tagit farm egna parfymer som är anpassade efter vem just du är. Dessa parfymer är till honom och finns i dessa olika dofter. Dessa är även billigast eftersom det inte är kändisar inblandade i tillverkningen.

MONACO         - BOSTON -           STOCKHOLM -            NIAGARA -         SINGAPORE

30 ml - 139:-
100 ml - 289:-

Monaco - Hypnotiserande - Förförisk - Elegant. Doften är bedårande som staden själv och har exklusiva doftnoter såsom ingefära och apelsinblommor som ger den en modern touch. Denna doft är väldigt manlig och förmedlar spännande självsäkerhet. Själv tycker jag den är lite för stark och passar främst äldre.
Boston - Orientalisk - Självsäker - Charmant. Doften framhäver självsäkerhet och toppnoten i denna parfym är friska, fruktiga element från äpple och apelsin. Doften är lite kryddigare och man känner den fruktiga doften på långt håll. Själv tycker jag att denna parfymen passar killar i alla åldrar, men främst schnyggingar som vill lukta fruktigt och dra till sig tjejer. Den är lite lik jean paul parfymen. Jag fastnar direkt för doften! ♦
Stockholm - Hemlighetsfull - Fascinerande - Elegant. Doften påminner lite om Monaco men med mindre dofter från frukt arom. Denna parfym utstrålar klass och passar killar i kostym! När man känner doften tänker man på Stockholm. Själv tycker jag att denna är mycket godare än Monaco. Som sagt är den lite stark men jag gillar doften av "självsäkerhet". Ett klart val för dig i Kostym! Säger bara mums!♦
Niagara - Fräsch - Sportig - Ostoppbar - Vild. Oceanernas typ fyllt av hemligheter. Denna doft är fräsch som det klara vattnet och har doftelement från apelsin och bergamotte som ger en smak av frihet. Även lite andra fräscha dofter dyker upp i den kristallklara parfymen. Jag tycker själv att denna parfymen lukat lite som när en kille precis har rakat sig, väldigt fräsch och uppfriskande. Så om du gillar fräscha dofter är denna en grym doft!
Singapore - Orientalisk - Maskulin - Charmant. Denna doft är full av spännande kontraster främst från orientaliska accorden av perubalsam och mysk. Den moderna mannen, okomplicerade och alltid sig själv - känner sig bekväm i denna doft som avrundas med lavendel. Jag tycker själv att denna påminner lite om Boston. Doften är lite fruktigare och man dras till den. Perfekt för dig som gillar lite mer orientaliska dofter som skiljer sog från andra!


Mina favoriter: Boston, Stockholm, Singapore

Dessa parfymer trodde jag i början skulle vara B men det visade sig att jag hade fel när jag väl luktade på dom. Varför dom är billigare beror på att det inte är några kändisar inblandade i framtagningen av dofterna. Helt klart stora favoriter. Alla parfymerna är Eau de parfum och håller väldigt bra! Passar bra till brorsan, pojkvännen, pappa - självklart en grym present till ett bra pris! PASSA PÅ ATT HANDLA!

Vill du veta mer om dofterna är det bara att höra av sig!

//Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0