JUNGEL MAN

Jungel Man - Ohämmad och fri.



Orientalisk - Kryddig - Charmant

Fri, vild & äventyrlig. Jakten börjar när dagen går mot sitt slut: ut från djungeln och ut på den öppna stäppen. Från jungeln ångar en aromatisk doft av grön mynta, intensiv bergamotte och kryddor. Det öppna landskapet förmedlar en doft av vit lavendel, kardemumma och kryddnejlika. Parfymdoften binds samman av sandelträ, tonkabönor och vanilj. Detta är frihet för RIKTIGA män!

Eau de Parfum 50 ml 299:-

Jungle Man doftar ungefär som Jean Paul parfymen men är mer prisvärd. Riktigt fräsch spännande doft som ju längre man bär den blir godare och godare. Jungle Man finns ej att köpa ute i affär utan endast hos LR. Perfekt till er killar som vill lukta galet jevvla gött!! Populär bland LR kunder är den också och säljer direkt man känner doften. Blir helt kär i denna parfym :D ♥ Finns även i set med deospray, body wash och after shave. Hör av dig för mer info. ♦


Set pris: 799:-
♦ [email protected]
//Annie

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

Vart kan man få tag på den parfymen ? Har letat överallt efter den men gång på gång så påstår dom att dom inte säljer den längre ! Hade varit kul om du hade kunnat svara på det (: / Malin

2011-05-02 @ 18:22:07
URL: http://TheStarEver88.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Hej denna doft har jag sökt länge min kille älskar den o vågar inte slösa. Säljer du? kram Maria

2011-12-11 @ 16:05:25
Postat av: Sari

var just och tränade.En kille doftade så himla gott.Jag frågade honom vad det var för parfym och det var denna.LR:s JUNGLE MAN!Underbar!Ska köpa den till min son

2012-01-25 @ 22:37:04
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: Andreas Ö

Hej, ja den luktar fruktansvärt gott. Min mor har hittat den parfymen och den luktar som orginalet från LR till 99% dock vet jag inte om den är inköpt från LR över nätet eller från någon annan parfym butik över nätet, och flaskan är inte samma som LR´s design, men kan ha fel om det;) kommer inte exakt ihåg hur den såg ut. Får väl återkomma när den har kommit hem om jag kommer ihåg att göra det vill säga.

2012-02-22 @ 23:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0