Händish brud!? ♥

Jag blir lite ledsen att jag inte uppdaterar.. Det kan bero på att mitt liv är så fruktansvärt just nu, orkar knappt någonting utan vill bara ha kul! Längtar så jävla sjukt galet mycket till studentetn och sommaren när humöret är på topp och allt är flott!! FY FAN VA NICE DET KOMMER ATT VARA!

Den senaste tiden har bestätt av chillidill på Öhmans hotell, torskningar på hemmakväll, parmiddagar hos TC, filmkvällar, softishkvällar och massa god resturang mat. Trivs inte med att behöva tänka på skolan. What what in the but!

Alla ♥ dag är det ju idag. Har startat med Pizza och Chicago. Snart blir det stan, banken, fika, torska & promenad..


//Ännie Wäääännie


Kommentarer
Postat av: Marre

Massa hjärtekramar till min snygging! <3 <3 <3

2011-02-14 @ 15:49:46
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0