Framtiden

Låg i sängen nyss men kan verkligen inte sova jaoo.. Tog med mig täcket och la mig på golvet istället, feels like teeeen sprit instead! Jag tänker helt enkelt för mycket när jag ska sova! Helt galet, drömmer innan jag har somnat om sjuka saker som gör att jag inte kan somna.. Tankarna blir för många så jag nästan blir stressad av att ligga i sängen. Dagarna/livet i Trollhättan är så otroligt tråkigt att man måste drömma lite för att kunna leva..
Tänkte på vart jag kommer vara om 5 år, framtiden ? Vart fan kommer jag bo, vad gör jag, vem är jag? Ingen vet och det är lite spännande! Men just nu vill jag bara dit. Orkar inte rutinen att vakna helt död, gå till skolan som är den värsta platsen på jorden, äta kakor, åka hem och sova... GE MIG ETT LIV NU, ungefär så går mina tankar.. FATTA paniken. Saken är den att jag vet att jag har ett liv, men va fan ANNIE gör något med det då. . .

Softa med livet
Så länge livet softar med dig.
GODNATT
//Ännie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0