Smyg start Halloween!

Har vart en underhållande dag! Började sjökvjkart med att jag försov mig till halv 10 & tror ni inte att det aitter en spindel på golvet då eller!?!?!? Blev ju försenad lång tid, HELVEEETE vad jag hatar dom. När jag väl kom till skolan var det hyffsat chill, hade möte med min projekt ledare och sen vart det MATTE som jag älskar mest av allt! Fy fan va jag verkligen går in för dom lektinerna =D
Kvällen blev grym med Halloween party oss Mlii Tacos och massa MYS gillart. Sen kommer min kusin Simon & David och hämtar mig, så jäääääävla nize att dagen avslutas med DONKEN, det är då jag mår bra!

Nu ska jag sova inför fotona som ska tas imorn
kusinerna ska åka till uddevallla. NICE
//ÄNNIE


Kommentarer
Postat av: Marre

Kom till England så ska du få se på spindlar.. Fy fan!

2010-10-23 @ 00:32:33
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: Annie

Haaaaatar SPINDLAR!! Fy faaaaan

2010-10-23 @ 09:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0