Schöön dag!

Försövde mig som vanligt till skolan.. Illa, men chill i grillen! Sen vart det en mysig fika med GETEN och Kvarnen och Bellan! Riktigt smaskigt, föööör mycket shopping innan det dock. 3000 spänn fattigare riddare. Men vad gör man inte för att livet ska leka!??!
Sen bar det av hemåt med Geten för att äntligen kolla på Paradise Hotel. Fan längtat i ett år... Va typ exakt 1 års sen Geten fick sitt namn också & nu kallas Sofia det i hela Thn faktiskt. *Stolt som en gås. För att sätta KNORR på dagen blev det Sola på Meddo peddo och sen en lååång promenad helt ensam, laaaaagget!
Såg ett stjärnfall också, så har en sjuk önskan som jag hoppas slår in AZZ. Måste få min schöönhets sömn inför fotot i skolan imorn, bästa dagen i mitt liv!
Chill out Mate!
//Wäännie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0