Rang

Jobbade som en BEAST idag på lilla Espressohouse i staden. Blev ändå lite glad efter stägning när min IDOL Rang kom och hälsade på, fick lite inside information om Kungarna av Tylösand.. HAHA Dock typ 1 timme efter med stägningen.. Men väärt kan jag säga ;)
Kvällen har spenderats med Geten på etage parkeringen och självklart Donken där vi mötte schöna snubbar i typ av "kusin" Simon, "ögat" David och Carl.. Sjukaste storiesen om superman m.m HAHA Vidare hamnade vi i Getens stuga där jag nu ligger i en svart soffa och skrattar för mig själv och tänker på solen. HÖHe

Chill out and chill in, fan va kul det hade vart att spela plockepinn!?!?!

LOVE from Ännie to THE Wännie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0