Nu bär det snart av till Prag!

Har repat mig lite idag med Donken till frukost. Va en riktigt trevlig kväll igår som spenderades till att börja med i Vbg =) Sen bar det av för att hämta fylle folken från stan, schmale bale gaalet.. My va aggresiv och resterande hade ingenstans att sova. My har inte ångest idag... HAHA
Har packat klart väskan nu och sitter med mjukis på fluffmattan och bara väntar på att få åka iväg mot lidL och bussen till PRAG! Det ska bli fruktansvärt sinnes kul att åka! =D Så nu måste jag platta håret serriö.

Mår så sjukt bra till och med utan chokla! YES

//Ännie Wännie signing OUT


JAG ÄLSKAR DIG MARRE!

Kommentarer
Postat av: Marre

JAG ÄLSKAR DIG, min sköna böna! Ha nu en grym vecka i Prag. Saknar dig as hell! <3

2010-10-03 @ 13:24:56
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0