Fhotómodell!

Idag drog jag åket till Uddevalla där mina söta kusiner väntade, mina börder med så klart! Sanna, Jesper, Edvin, Ellen och söskonen Niklas & Olliver skulle nämligen få vara lite modeller denna dag. HAHA, Farbror Morgon lekte runt på golvet för att vi skulle skratta vilket var gaaaalet kul! Hoppas på att några kort blev bra iallafall, ska ju ändå vara en liten julklapp till Farmor och färför :)
I 3 timmar har jag nu legat i sängen, kollat Vampire Diaries. GAALET BRA, gråter ungefär en flod varje gång AZZ. Depress när avsnitten tar slut och man återgår till Fejjan för att skrolla upp och ner.. BLÖÖH

VAAD HÄNDISH IKVÄLL RÅÅÅ!??!?
Återkommer ;)

//Ännie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0