Personalfest med krogbowling

Shululullululu!

Igår spårade det som vanligt. En schön dag på Jobbet med bästaste Emmsan & sen var det bara att tagga till inför en schöönare kväll på Buddys.
Bowlingen var succë, vi trodde att vi va hyffsat bra.. men det visade sig att vi kom sist av 24 lag.. Kan man va sämre!? HAHA. Några utav boysen spårade brutalt, powling i kalsonger!?!? Christian och Frida försvann i sista omgången, dom satt i baren och låtsades vara tillsammans, lurade folk att Christian va från Australien. Syrebrist.com ME LIKE!
Sen spårade det ännu mer och kvällen fortsatte mot Lipz där det va galet gött käk & sen kommer minnesluckan som vanligt. Men däänce blev det kan jag lova. Riktigt snygga folk ute igår med ;) Geten fick köra mig hem sen, men hur jag kom in och hur jag hamnade i sängen är nästa fråga... Tack för en störtschöön kväll EH. :D

//Ännie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0