Känner stressen!

Hello Mate!

Fy fan va underbart det är med lov, synd att dom är så galet korta bara.. Har hur mycket skolarbete som helst jag måste ta tag i. Fattar inte vad det är med mig och ta tag i saker.. Händer ju inte nu för tiden! :O Jag har ändåhaft ett hyffsat lov. GBG med schööna folk, thn med Bio och Olerays. Idag skulle jag haft en mys kväll med en söt person men som vanligt så skiter sig mitt liv, lääär ju bli utgång istället. ÅÅÅH  Ska hem till Hampus snart och softilera med fina fölk :) Det gillar jag lite iallfall.. MEN LIPZ!?!? Vaa fan, skaffa ett liv nästa på LISTAN. YES

Geten
i love you även om jag är en pusseä just nu..

Said Ännie Wännie signing out.


Riktigt snygg va jag när jag gick i 9:an märks att det har gått utför..


Kommentarer
Postat av: Marre

Sänder en liten hälsning från London. Saknar dig! <3 Hoppas att allt är bra där hemma.

2010-11-04 @ 21:57:28
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0