Studentfest på Lipz!

Fyy fan va kul det va på Lippan igår! Stämmningen på högsta nivå, folket va på högsta nivån och drinken med. SÄÄH. Va faktiskt sjuuukt kul! Det är det ända jag har att säga. SJUUKT! Längtar som toker i snövit på att ta studenten om ett år 8-) Muhuhu.
Aov ungefär en halvtimme inatt innan jag va tvungen att vandra mot jobbet. Kändes som att så potatis i grus.. Iallfall så började jag få ont i benet på jobbet, Och nu kan jag inte gå, kan inte böja på knät.. ÅÅH det är ju sanden och allt ikväll jue! Men jag tror Hampus kommer och räddar mig snart :)

Ha en underbar kväll,
mitt namn är inte kjell..



Min älskade Maruan & älskade Wännie med fejk kääpan ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0