Underlig dag..

Hellu.

Idag (eller igår) har jag jobbat som vanligt. Helt ensam en söndag.. Inte kul direkt! Var ganska mycket att göra och fölk som skulle störa. Stängninen tog lite längre tid än vanligt. Plötsligt när jag står där helt lonley hör jag mitt namn "Annie" . WHOOTE? Tänkte jag och kollade upp ur kassan och ser en riktigt bekant kille. Trevligt med besök av fint folk. Lite oväntat och lite konstigt kändes det allt att sitta och tjöta i början.. Men sen gled det på som det alltid har gjort. Tillslut lämnade me and the boy Oden efter lite chitt chatt. Blev mer tjöt och Donken på det. Mc Flurry! LÖÖV IT! Var skönt att träffa honom igen och prata lite som vanligt. Det behövdes för att rensa hjärnan och hjärtat lite.. Men kommer aldrig riktigt komma över allt.



Kvällen avslutades med glid och speed with Geten, Vissan och Hampus. ME LIKE!

Nu blir det sova med Geten.

HOOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0