PH kväll!

Tja everyboddy!

Nu vart det slut på musiken och istället laddar jag för sängen. Är galet trött och sängen är schmale bale skön! Chitt chattade nyss med Geten i telefon, hon har gjort dagens kap och köpt ett par stövlar på Tradera.. GRATZ! En sak som är lite kul ikväll är att det är Paradise Hotel, dhuruthtuhtu. Som jag har sagt förut, världens onödigaste program.. men värt att följa om man inte har nåt Liv ;)

Så nu säger jag HOJ så länge.. Kankse hinner skriva något lite senare med :) Förresten, självklart blir det ju att tagga träning inför imorn också. Ingen skola utan träning på Sportlife!

Sängen är bäst,
jag är en riddare på vit häst.



♣ MYS PYS ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0