Party hos Geten.

Schmale baale!

Hoj, hej och nyss hemma från jobbet. Förbannat kul att jobba med lilla söta Frida idag! Vi städade rent ut sagt hela EspressoHouse, det blänkte när vi gick därifrån kan jag hoppa upp och sätta mig på! Nu sitter jag hemma och plattar håret, lika kul som att plocka svamp när man inte hittar någon.. Men men, ska snart begå mig till Geten, födelsedagskalas! Senare bär det väll av till Lipz för att tagga lite dans! Fin fin dag....

Förresten, Blev så himmla glad när jag jobbade förut och det kom in en kille: "Måste bara säga en sak.. Du har sjuukt vackra ögon" Den snubben förgyllde bannemej hela min dag och kväll och kanske natt?

Mohähä, ditt mähä!

Hej hopp, tekopp SÄÄÄH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0