Första skoldagen 2010

Hellu hellu Mr. Ballo.

Var förbannat trött imorse.. men blev lite mer taggad när pappa hade gjort mackor och kirrat as go OBOY. Frukost i skolan och skryt om min goa oboy, gjorde dagen. NOT Träning på det med Vissan. Gött att komma igång igen på Sportlife. I LÖÖV IT! Sen vart det lektion och glad som en gås hoppade jag in genom dörren *Sprääck och där var mina nya skull candy hörlurar sönder. SATANAPERKULLE! Blir så föööörbannad!

Resten av kvällen har spenderats med mina goda vän Geten. Mat, och Te och Paradise och praliner och sängen och faajt och träning. Kryss på det och vi är kvitt! Tomorrow it would be training and school and some other stuffz.

Godnatt.
Ses på stan, eller på LAN

//ÄNNIE WÄÄNNIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0