Äntligen hemma.. Eller?

Herregud! Livets fest är det ända jag kan säga nu asså.. HAHA

Branäs har varit galet. Bussresan dit va som party ännywär. Och det var där allting började.. Susanna klunkade i sig dom första ölen och sen vart det kört.. Ölen klunkades varja dag hela tiden och 2 ord kom ur susannas mun. "LIVETS FEST" (sen lite babbel efter det också) "SHALALALALA" Kan säga att alla var lite trötta på dom orden när vi skulle hem.

Mycket sköna fölk var med på resan och det va kul att träffa lite annat folk än alla idioter här hemma i Trollhättan. SÄÄH! Och det är ju aldrig en resa utan att träffa danskar for fään. Hittade några en kväll som tänkte bjuda mig på "livets" spliff.. Vad har hänt med folk!? Tackade såklart nej och gick tillbaka till våra fina baracker och upp till andra våningen och våran lilla lägenhet. Mötes alltid av en full Heiniken som sjöng "LIVETS FEST" HAHA!

Åkningen var sådär, iallfall för mig.. Blev samanlagt 6 åk.. På fyra dagar!?? HAHA inte så kul asså! Men det gick förbannat fint när jag väl var uppe i backen. Efter åkningen vart det after ski (utan livets fest) lite skönt faktiskt. Väl där inne var det live band " Las Vegas " 2 galna rockare som sprang runt och sjöng medans vi satt och hade förjäääävligt kul! SCHMALE BALE GAAALET!

Kvällarna fortsatte med party på rummen och sen vart det ju självklart nightclub! Livets musik och livets fest! Mycket mer än fest går nästan inte att säga. Och maten var ungefär 2 nudel paket på 4 dagar..

Avslutningsvis kan jag säga att det har vart gaalet kul! Haha, värre buss resa hem får man ju leta efter också.. 5 timmar i en buss med 50 ungdomar varav alla luktar UUUUÄÄÄH! Så det var gött att komma hem med. Glömde nämna en sak också.. Tappade bort 1 sko, min kamera gick sönder, min jacka gick sönder, mössan borta, favorit naglacket m.m. INTE KUL

Fast väl här hemma är det inte så kul..
Saknar faktiskt "Livets fest" lite grann..
Eller saknar nog att inte vara hemma i THN..

PEACE AND WAR
//ÄNNIE WÄÄNNIE



"LIVETS FEST PÅ BUSSEN"



Lite party första dagen








Kommentarer
Postat av: s

livets fest!

2010-01-25 @ 19:34:45
Postat av: Marre

Haha fan vilken resa man missat!

2010-01-25 @ 20:54:45
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: reseledaren

okej annie, först ville jag bara börja med att säga ;livets fest, så nu var det avklarat. haha sen vill jag säga det att anledningen till att det inte blev något "livets fest" på afeterskin var den att det var dem enda timmarna på dygnet som susanna sov, sen skulle jag säga det att jag har hittat ett rosa nagellack som möjligtvis kan vara ditt favorit? :) kul att ni hängde med, detta får göras om !

2010-01-25 @ 23:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0