Återkomsten från dom döda!

Nemen! Here I am.

Jag har inte suttit vid datorn på ett litet tag nu, känner mig redan smartare när jag slipper alla strålningar.. SÄÄH Har helt enkelt inte haft tid med datorn. Har änna lite att berätta. I förr går 8 februari 2010 satt jag Vissan och Muff i skolan. Tiden gick segt, allt var tråkigt " Aha, vi går hem från skolan " what a great idä! Så vandringen från Vänersborg mot Trollhättan bar av klockan 14.00. Min hemkomst var 17,50. Ett minne som kommer att ha lite betydelse i livet! WUUHUU!

Igår hoppade jag in och jobbade några timmar för Linnea som blivit förskylder.. Dock bjöd hon på mat lite senare LÖÖÖV!

Ska fatta mig kort, dagen har varit uppbyggd av teater och lite schööna folk i skolan. Sitter nu och tittar ut genom fönstret för att snart bege mig mot torget i VBG där David kommer och hämtar mig för att åka till Taco kvällen. MUMS!

Så nu säger jag Hååjj hååj,
Skååj, skåååj!




En liten film från vandringen i Måndags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0