Vad hände igår!?

Igår asså.. Det va en liten speciell dag för sig. Allting började bra med Nationella i Svenska, skrev om nätdejting och hur jag träffade min största kärlek där ^^ såå gjorde jag inte det ;PpPPpPPpp Skrev ialflall i 2 timmar, sen blev det sol på bänken utanför skolan med mysiga Marro =)

På kvällen.. bar det av mot Lina. Schöön förferre med Ronjix, Timix & Klauzix. Pyramiden för fulla muggar & allsång på högsta nivå, GILLART! Sen började problemen dyka upp. Sjuts till Uddevalla, löste sig. Min mobil borta!?!? Löste sig imorse när pappa hittade den vid Netto.:!? Utgång på sohoe club i Uddevalla. Löste sig inte.. Var tillbaka i Trollhättan halv 12.. Riktigt illllla! Sleepover med Lina och sen bar det av mot jobbet imorse, gutt schöönt!?!? ;PpPPpP så var det inte det!

Nu ligger jag i sängen och har skrivit klart Packlistan inför Rhodos. Åker 7.00 imorn bitti! WUUUHIHUHUHUHU! Kommer bli feeeting nice chicks and tricks! Kanske borde börja packa... SÅÅÅ HOOOJ! Hörs senare innan jag måste sova in planet. KÖSS



Den schööna allsången hemma hos Lina. Inte så schöön ändå ;)

Kommentarer
Postat av: bylund

tappa du den när du hämta mig?

2010-04-24 @ 23:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0