Sjuk..

Inte nu igen, hatar att vara sjuk! Man bara ligger här och gör ingenting, missar hela livet.. SÄÄH har ju hela livet kvar!
Måste bli freask tills på söndag när det bär av mot Rhoodos! Läängtar som en liten kid på julafton!! Nu ska jag chilla vidare i sängen med mina grymma filmer & knäckebröd. Karsten gör livet lite bättre här brevid med =)

Innan jag drar mig så måste jag bara säga att;

Min kompis Geten är alltid så himmla schleten
nästan som Kvarnen om det inte hade vart för barnen..
Frågan är, vadå barnen!? Ljuger Kvarnen!?
Jag har då aldrig sätt våran kvarn med några barn?!
Ett o-löst mysterium, någon måste vara dym..
Fortsättning följer & under tiden jag sörjer.



Vet iallafall svaret på vrf jag är sjyyk, lakk idyyt.
Men jag gillar dig ändå Kvarnen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0