YES!

God eftermiddag wiggahs!

Nu är jag lite piggare, blev träning på sportlife imorse. Lyckades springa så länge som jag hade tänkt! GÖTT
Efter träningen taggade jag mig själv lite och lämnade in ett franska arbete, så nu är jag i fas med det. Sen blev det tjöt med VISSAN i matsalen. Mat förgyller min dag asså!
Maten, träningen och peppandet ledde till att jag gjorde klart en svenskaredovisning och redovisade den för 5 minuter sen. CLEAR! Känns så jääävla gött att plugga och märka att man kommer någonstans. Det gäller bara att man börjar och vet varför man gör allt plugg änna. Resultatet är YEEES! när det e klartt!

Nu ska jag fokusera lite till på pluggandet..

JAG MÅ VA DEN GLÄDESTE, AV DOM ÄLLESTE! TJA HEJ =D

Kommentarer
Postat av: Marre

Duktig du är, darling! <3 Fortsätt så, kämpebra!

2009-10-19 @ 16:34:20
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0