Vissan

Victoria "Vissan" Josefsson

Du kom helt ny till våran klass,
för första gången fick jag skaka på din tass.
En solstråle i bästa form,
du tog fan alla med storm.
Skolan är det bästa i ditt liv,
skoooja, ge mig en kniv.
Mohohohaha, fy fan vad jag är gla.
Vi satt på bussen och prata om ett berg,
som vi ska besöka efter denna helg.
Ett berg fullt med älgar,
har köpt nya fälgar.
Fy fan va du är bra,
.... HAHAHA
Hoppas du får en trevlig helg,
Sup, sup, sup och svälj!
Vi borde ta och fira-re,
hört att din farfar är en lirare.
Vissan du är grym,
men fan börja träna på gym!

Tack för mej, jag är en trevlig tjej!


Kommentarer
Postat av: VESSAN

HAHAHAHAHAHA, helvete denna var epic :D skrattar lika mycket varje gång jag läser den :DD

2009-10-23 @ 20:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0