UPPPDATE!

HEJ!

Ohj ohj ohj, har vart för upptagan i Göteborg asså.. Inte hunnit träffa datorn någonting! =O Men nu är jag back in town ;)
Lite nytt från Göteborg då.. Jag och Gobri var ju på Hardrock cafe i tisdags och det va skit kul! Haha, inte överdrivet mycket folk.. Men vi gjorde ju hela stället. Nyktra och glada dansade vi runt till vi var genom våta =D Och det sjukaste på hela kvällen var 2 brudar som var där.. dom dansade på strippstången tillsammans och sen från ingenstans stod dom och strulada =S  UUH! Sen blev dom utslängda.. Och då försökte en utav leopardbrudarna stöta på vakten för att få stanna.!?!?!  Haha heeejdå med dom. Folk är fan normala har jag hört. MOHAHA. Videobloggar kommer snart från denna kväll ;)  VÄÄNTA inte för lite.

Onsdagen: Vaknade som ett yrt troll med skafftet i dörrn. Träffade Sarvenaz aKa "Sarveschlanan" ock käkade Pizza. Kollade på gammla rapp videor vi hade spelat in när vi var små och kända runt om i världen.. GRYMT kul!
När Sarveschlanan drog kom Gobri, vi glasade upp två glas vin och taggade ny utgång. Lisa och Agnes dök också upp och sen bar det av in mot Avenyn. Kvällen blev inte så lyckad som den hade kunnat bli.. Men det va kul att träffa homiesen och sitta och tjöta lite. GÖTEBORG I MIN MAGE!

Torsdag: Det är ju idag! HAHA Kom nyss hem till Trollhättan och till min dator ^^ Ska börja packa lite för ikväll. Då bär det av mot GETEN som har för ferre. Sen ska jag klä ut mig sjukt ballt ikväll! Halloween PARTY på Lipz manneT. TAGGATAGGATAGGATAGGA! Men innan jagkan tagga för mycket ska jag snart iväg till jobbet.. Fast det går nog att tagga där med för jag ska ju faktiskt jobba med EMMA idag! =)
Sen har jag en grym farmor och en grym farfar som kommer och hämtar mig och kör mig till Landet där Geten bor =) Så det är väl så kvällen ser ut =)  SJUUKT KUL!

Vi hörs nog inte senare idag.. Jag har ju fullt upp hela tiden nu jue .. Men jag lovar att et kommer mycket kul i helgen!

Så, hej hoj bong, oohj en skokartong!

PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0