Trött!

Hej hej hallå datorn.. Det är tragiskt, men jag tror faktiskt att datorn är den vän som jag träffar mest nu för tiden. Han finns alltid där, man kan göra allt med han, och han klagar inte ett pip. DATORN =D
Det är tragiskt, jag kan inte sova och jag är hur trött som helst. Klockan tickar på, och imorn är det måndag då..
Det är tragiskt, ska upp till skolan om cirka 6 timmar.. Och skolan är sjukt kul! Roligaste just nu i mitt liv.. NOT!
Det är tragiskt, att jag är så tragisk att jag ligger här med datorn, kan inte sova (men är trött :S), och skola om 8 hours
Det är tragiskt, att man deppar ihop så mycket på kvällarna!? Undra varför!?

Nu gäller bara en sak.. TAGGA, TAGGA! Inatt kan bli en underbar natt med livfulla drömmar ^^ Imorgon är det skola.. Inte jätte kul, MEN det blir vad man gör det till.. Och imorn ska jag göra det till en underbar dag! WEHEIIUW!


SLEEP TIIGHT, AIIIGHT! ;)

Kommentarer
Postat av: soffipropp

de klart de blir en underbar dag nr jag är i skolan ;) sääääh

2009-10-19 @ 08:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0