Sjukaste!


BOLLI WOLLIH!

Nu är jag hemkommen från jobbet och stan. Dagen har varit hyffsat kul på jobbet. Sa ju att jag skulle ha jobbat med Emma, men NEJ.. När jag klev in på EspressoHouse ser jag JESSICA! ÅÅH, ville verkligen inte jobba med henne..
Men men, dagen flöt på och Lotta räddade dagen lite genom att dyka upp klockan 12.
Danskar var på besök och fikade, FOR HELVEDE! Men sen hände det sjukaste.. Jag bor ju i Trollhättan (INTE KUL) men mamma bor i Göteborg och har bott där hela mitt liv (nästan). Men iallfall, där står jag på ett jobbet bakom disken och hör en brud snacka om Majorna (majorna är där min mamma bor) så jag frågade henne lite. Vi kom fram till att hon bodde på samma gata som mig i Göteborg, sen helt plötsligt på samma gård, och sen helt plötsligt nästan grannar. HAHA, sjuukt vad världen är liten.. Och varför bor alla i Trollhättan?! Helvette vad förbannad jag blir! =D yäyä, det va väll det som va det kuligaste at work today..
After work träffade jag Lovisa och tjötade lite med henne, litte kaffe och skit snack förgyller dagen ;)

Nu är jag fett taggad på att det ska hände något kul ikväll, är ensam hemma och det va galet längesen det hände något riktigt BALLT! Så nu ska jag tagga lite för att hitta något kul.. Återkommer lite senare manneT!

SKEPP OCH HOJJ, HA DET SKOJJ!



Kommentarer
Postat av: Jessica

hahaha.. Din skank!! :D jag är ju världens bästa människa att jobba med :D haha.. vänta bara tills jag trashtalkar dig och röjer dina djupaste hemligheter på min blogg!! Bitach! :D

2009-10-17 @ 19:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0