Sängen är för sköön!

Hej, Eller?
Jag vet inte.. Eller?
Du kanske vet.. Eller?
Va, eller? Jag, eller? Aja.. Eller? SÄÄÄÄH

HEJ!
What can you säga om today.. Jo det har vart en lite konstig dag på något sätt, vaknade nog på fel håll.. Hade iallafall fötternakudden.. Jaja, sånt händer då och då men jag lever vidare!

Efter en lång, seg och mycket trevlig dag i skolan åkte jag bussen hem från Vänersborg till Trollhättan och sen vidare hem till mitt boende i Sköfta Öfta! Det blev köksbordet dirr, 2 bullar och plugg. Plastic sörran Jullan tinade upp stämmningen lite genom att sitta mitt emot och tjöta om vilken mobil hon ska köpa.. FÖRSLAG!? (orkar inte höra hennes tjööt AZZ)
Whell, Whell, pluggandet avbröts tillslut efter att sängen skrek? Blev en liten powernap tills mobilen änna vibrerade, ÅÅH det vart Ronjix som hade något på Hjärtat.. Så det blev till att ta fram pjäxxorna och bilnyckeln för att bege mig mot Staden. En promenix och lite trix med Ronjix fick avsluta denna dag!

Nu ligger jag tydligen i sängen igen.. Och tydligen datorn med.. YES!
RONJA, LINA OCH LOVISA FYLLER ÅR OM 1 TIMME DRYGT!!  WEEEEHOOOO.  (Lovisa är dock inte lika lycklig att fylla nästan 30).. medans dom andra g33ksen fyller 18 bast yao. GRATTIS GRATTIS GRATTIS!

Måste också poängtera (sääh) att Victoria Eriksson och Sofia Eriksson är syskon..
Och imorn ska jag och Sofia träna klockan 9 ;D

Yes Yää, det was allt I had såatt say today.

Sov gott, önska att jag bodde i ett slott.

Peace and War //Ännie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0