Lördag

Tjaa faan!

Nu sitter jag framför min spegel (man ser sig själv i den) och sminkar mig, jääävlar va förbannat fint det blir!
Sen ska jag göra det tråkigaste av allt, jag ska raka håret med någon konstig tång!? ..
Efter att jag är klar med allt detta morgonfix, ska jag ta mig in till stan och Jobba. Tror det blir hardwork med Malin the Chef and Linnea the Stäf. Nice nice vettu!
Slutar vid 6 idag, och då kanske jag ska träffa Fatime som är och hälsar på här. Får se hur det blir..
Annars ska jag inte göra något speciellt idag, ska nog plugga som jag gör varje lördag mellan 7-9 =)

Jag kommer lite senare att bjuda på, Dagens Snygging, ett Sköönt Citat och en liten rhymes text. Kommer bli riktigt nice! Sen ska jag försöka lägga in lite videoklipp också!

Nää, nu måste jag skynda mig så jag hinner till Jobbet.,

Ha en underbar dag!, jag lever på choklad =)

P & W                                //Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0