Lördag kväll igen!

Ryhms for nothing, Here I am!

Nyss hemkommen från Jobbet, nyss käkat lasse lasagne.
På jobbet idag.. Vad kan man säga? Inte mycket.. Men det bästa idag va fan den snygga jäävla bilen som stog i Oden huset! Blev lite galen när jag såg den faktiskt! Och min hemliga kompis va och hälsa på också, och han följde med mig ut och slängde soppor. Vilken trogen vän! Mohahaha

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, klockan är snart sju ju! Men något kommer väll att dyka upp hoppas jag.
Funderar på Donken med mina Homies!? Men vem vet? Inte jag?..

Nu ska jag chilla vidare, fan vad jag är en glidare!
Förresten, hade glömt att Julia och My är här, inte direkt kul.. nja, sådär..

Puss bil och båt, nu ska jag skriva en låt.

P & W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0