LOoooOV

Nemen Tjeeenare!

Nyss hemkommen från skolan, nyss hemkommen till vetskapen om att det är LOV nästa vecka! =D  DHURUTHTHUTHU!!!
I'm so happy i'm so glad that I got LOV. MERCI WIGGAH
Bussresan hem från skolan idag delades med Victoria "Vissan" Josefsson. Vi kom fram till att hennes farfar är en lirare, likaså hennes mormor. Men sen kom vi också fram till att det blir ÄLG safari nästa vecka på Hunneberg. Förbannat kul!
Nu sitter jag med benen i kors i soffan och känner att kvällen kommer bli såftish. Det blir Idol, det blir Pizza och det blir att umgås med Jullan Bullan ;) *I like., thihihitihi^^  SÄH

Saken är ju den att jag ska skriva om Vissan idag. Det blir nog en sådan däringa klassisk dikt i högsta klass av grymhet. Har kommit fram till att alla vill vara med i mina vackra dikter (säääh) så nu har jag flera grymingar på G kan jag hoppa in i kylskåpet på att jag har serrö.

Jadådådå, nu ska jag gådådå. Eller gå och gå.. jag ska kirra lite saker ;) så min schnygga text om Vissan kommer senare manneT.
Ha det underbart nu din fina sak, vi ses senare slak.

Peace & War
//Ännie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0