Levande död..

Nemen Tjeeenare!

Sitter i soffan och glor på reklam. Dagen har varit lite som en mardröm fast live.
Partyt från igår blev väll inte så lyckat som jag hade sett framför mig i huvvet..
Jag var grymt pepp i ungefär en timme tills jag somnade =O Men partyt va ju inte riktigt över, alla fortsatte hela natten lång i mitt hus utan mig :(
Men men, när jag vaknade upp imorse va det HANG OVER som regerade, UÄÄ! och bara veta att man ska iväg till jobbet och jobba resten av dagen själv.. INTE KUL! På jobbet var det inte lite folk heller, nej nej.. folk hela dagen *PUST
När jag väl var klar halv 6 (skulle vart klar kvart i 5) så cyklade jag racer hem! DUHRUTHTUHU, Soffa, mat, dator. Känner mig faktiskt som en levande död idag.. Är trött som en gås!
Förresten! Hon bruden jag berättade om igår som bodde i göteborg? Iallafall, hennes kompis var inne på cafet idag med en annan brud som var sjukt likt bruden från igår. Och det visade sig vara göteborgsbrudens tvillingsyrra! Haha, och hon är en utav dom som har valt fel väg.. Hon har flyttat från Göteborg till Trollhättan.. INTE OKEJ! =D

NEPP, nu ska jag gasa iväg mot plasticsyrran Jullan Julia Hansson. Måste hämta hela hennes packning from her father.
Återkommer lite senare med lite snyggingar och citat ;)

Have it NAJS, don't eat bajs ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0