Jääävlar vettu

Tjena Tja!

Jag är förbannat smart. Ställde om mobilen inatt för att jag skulle kunna ställa larmet i tid imorse.
Gick upp lugnt och hade 2 timmar på mig innan jag skulle vara på jobbet. YEES
Men helt plötsligt när jag satt mig vid frukost bordet med fetaste frukosten så är klockan tydligen havl 10 och inte halv 9! Då har helt plötsligt min mobil ställt om sig själv så att den går 2 timmar efter... INTE KUL! Blev att springa till sminket och kläderna och hann preeecis till jobbet.
Allt gick hur bra som helst, öppningen var nära och jag var coool lugn vettö!
Drar upp gallret och helt plötsligt.. PAANG! och det är kö hela vägen ut till Max typ. Fy i satan i gatan.
Kämpa och slet som ett djur i en timme och sen började det dö ut lite. Det som räddade humöret var när det kom två norska snyggingar och sa att maten var sjukt god och att mitt glada humör gjorde det ännu bättre ;). AKKURATT! =D


Nu är jag hemma igen och ska ta igen lite plugg manneT.
Och nu blir det käk. MMM

Hörs av senare. Ha det G, HOOOJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0