Helt lost.

Hej hej.

Ligger i min säng som vanligt med datorn framför mig. Jobbade till 8:a idag, det va sjuukt segt.. Inget folk alls nästan jue! Fan, ryck upp er och kom och fika!



Ligger och lyssnar på sjuk grym musik, det är det som håller mig vid liv för tillfället.. Är helt lost i mitt huvud asså.
Vet inte riktigt ut eller in.. Allt bara snurrar, blir helt gaalen av allt! Och det finns ingenting som jag har gjort som kan bli ogjort heller, och det är det värsta. Nu är nästa steg att försöka se förbi allt och landa.
Sånna här dagar finns när man inte riktigt orkar hålla humöret uppe... det måste man ha för att kunna må bra. Men det är bara det att det är depp att vara depp! Fy fan vad jag hatar det!  BLÄÄÄ!

Blää och fy, dö och spy..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0