GÖTEBORG!

Heeeeeeejä!

Har vart lille dålig på att skriva idag.. Kan ju bero på att jag och mitt alarm på mobilen inte är BÄSTA vänner direkt! ÅÅÅÅH blir galen på den Azz! Försov mig imorse igen! Skulle ta tåget till Göteborg klockan 11. Vaknade klockan 10 och då hade jag inte ens packat JUE! WAAH. Fick ringa My från Sverige och säga att jag skulle försöka hinna. Och vet ni vad??  JAG HANN! DHURUTHUTUTU! Hann tillochmed cykla in till stan, köpa fritidskort och frukost på EspressoHouse! YES! På tågstationen mötte jag My och min hemliga kompis som också skulle ner till GBG. Tåget vart fullt men vi kom på den smarta idén att sitta i första klass. Eller idé och idé.. Vi är första klass ;)
Dagen spenderades på stan. Gjorde slut på alla mina cash. FYY FÄÄN! Men att köpa saker man vill ha kan ju vara det bästa som finns. Man blir fan lycklig kan jag lova =) Fick tag i snygga clips till håret också, så nu blir det svartfärg på och clips in. Så kommer mitt hår vare det fineste av dem äleste! MOHAHA

Nu är jag hemkommen till min Mor i Majorna. Känns som att jag är hemma här. SÄÄH, det är jag ju! =D
Ska snart börja make-a inför kvällen som blir Party med Julia "Gobri" Jireland & Agnes "Loppan" Christensen! Ska bli förbannat kul att träffa dom haggorna! Känns som att sist jag såg dom låg dom i vaggorna.. SÄÄÄH

Nu ska jag springa iväg och krama Mamma, sen ska jag sätta igång och supa helt själv i mitt rum, återkommer om en liten stund ;)

Sup sup och svälj, eller dö? VÄLJ!? HÖHÖ

HEEJRÅÅ!


Kommentarer
Postat av: Marre

Ha så kul ikväll, darling! <3

2009-10-27 @ 19:22:08
URL: http://maaarree.blogg.se/
Postat av: hemliga kompisen eller?

hahaha kul att "vi" kom på det jag smsa sönder digg

2009-10-27 @ 20:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0