God morgon!

ISCHLO PISCHLO!

Skyndade
mig verkligen imorse för att hinna till skolan i tid och ha utvecklingssamtal, och när man väl kommer till skolan så har läraren glömt det och har lektion. INTE KUL, INTE KUUUL!
Så nu missade jag träningen med Sofia också (sääh, som att jag ville träna med henne..)
Istället sitter jag på kontoret och lyssnar på fetaste dunk musiken. YEY

Förresten, en liten kul sak jag fick höra igår: My från Svergie (My Mossberg) har äntligen fått sitt pass.. Bara det att hon såg skelögd ut, såg ut som hon hade tandställning och hon var allmänt skev (enligt henne) Fast det kanske stämmer.. för när hon frågade sin mor, så skrattade hon bara och gav inga kommentarer.. MOOOHAHA
Så nu måste My vänta tills hon får körkortet innan hon kan göra något ;) HJÄRTAT!

Nu blire franskaplugg.. Hörs senare manneT!


Köss Pöss Hääj!

Kommentarer
Postat av: My från sverige

det är inte ens lite kul annie..... lööövekösshej

2009-10-20 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0