God Mörgånn!

Tänk va gött att ligga och sova nu.. Själv sitter man framför spegeln, drar på makeupet, plattar håret och ska snart ta på sig working class hero kläder!
Nu börjar jag faktiskt bli lite snygg, iallfall enligt spegeln! Snart klar att springa iväg till jobbet.. Och hoppas det blir en roligt att jobba idag och att det händer något kul! Ska ju jobba med Emma, så tråkigt lär det ju inte bli ;)
Norskan och danskan kommer lett fett dyka upp under dagen kan jag ju lova for faen!
Nej! Nu kan jag inte sitta här längre.. Måste gå in till stan för att hinna till jobbet nu. Och till Marre, " är du inte stolt över mig? "  Hahaha, uppdaterar jobbdagen lite senare. Ha en wonderfull day!

SHOLLA HOPP TJOLLOHOO! klockan är 09:nollsju ;)

Kommentarer
Postat av: Marre

Hahaha! Jag är så jääääävla stolt över dig, Anniewannie :D Visste att din blogg skulle bli succé! En läsare kommer du minsann alltid ha ;)

2009-10-18 @ 14:00:34
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0