Fredagsmys!

God kväll Äle!

Jag må va den trötteste av dem äleste!
Partyt igår började hos GETEN med god mat och grym musik. Vi taggade sönder för en superkväll på Lippan. Fick ett litet samtal om att det redan klockan 9 var galet lång kö.. Men som sagt, vi behövde ju inte stå i den 20 meter långa kön när vi kom fram vid 11. Balla som vi är så står vi ju med på listan och det var bara att glida in! Väl inne på Lipz var det sjukt mycket folk, hela trollhättan var nog ute AZZ. Man hittade ingen där inne utan man var med allt och alla och jag var ganska dragen.. Sen fick jag nog lite nog.. så jag gick hem ganska fort och somnade som en stock. Sov hela natten och vaknade vid 12 död som en fisk. Sen var det bara att duscha, ta på sig och springa till bussen..

Har jobbat idag mellan 15 & 20. Jobbade med Emmisen idag med! WIIE. Dagen har varit riktigt seg, har inte hänt någonting idag =S Det roligaste är väl att jag fick igen lite skulder så att jag kan köpa lite kläder ;)
Nu sitter jag i soffan och kollar på Idol med Pappsen. Bara vi hemma hela helgen :) MYS

Förlåt att jag har blivit så tråkig.. Men just nu är allt grått i livet ..

Nu ska jag chilla vidare med Tv:n och Pappa.

HADEGÖTT PEACE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0