Första inlägget yao!

Tjeeeenare!
Första inlägget nu då.. Marre har tvingat mig att skapa en blogg. HUM.. Får väll se vart detta leder någonstans.
Tanken är väll att sprida lite nytt liv till alla där ute i den stora vilda världen ;)
"Din Dumme Jääävel" är ett skönt citat som kommer dyka upp ofta i mina inlägg men det är inte riktigt så hemskt som det låter!
Olika dialekter och särskrivning är min speciallitet, så mycket humör och pepp kommer det att bli!
WEEHIIWEEEHOOO!

Nu blir det att fortsätta kolla på Idol som idag kör med Miachel Jackson tema. (THE KING)
Fler inlägg blir det senare..

Shu svej, jag är inte gej!

Kommentarer
Postat av: Marre

Jag är så jävla bra som fått dig att blogga! :D

2009-10-16 @ 23:46:17
URL: http://maaarree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0