Första dagen på lovet!

God mörgon!

Vaknade för någon timme sen med en snarkande Sofia aka: "Geten" brevid mig. Fy satan.. kan man vakna till värr sällskap!? Skulle absolut inte tro det asså!
Dagen igår var mycket trevlig, jag och Geten hyrde film på Hemmakväll "Donkey Punch". Efter att vi varit hemma hos mig ett tag så dök Lina aKa: "Höögen" upp och vi va nu tre brudar i samma säng! GRR
Vi mös ihop hos tight och satte på filmen. Huum, vad handlade den om ? Joo, det va några ungdomar som var på en båt. Tjejerna blev nerdrogade och en utav dom blev Dunkey Punchad.. Slå upp ordet på google.. Allt som hade hänt var inspelat på ett band som Josh ville ha tag på. Det hela slutade med att alla dog utan en tjej och hon överlevde med bandet.. =S  Ungefär så mycket behöver man veta om filmen för att fatta att den var den bästa (sääääämsta) filmen jag någonsin sett.. Järnspikars dålig var den!
" EYY GE MIG BANDET BARA" kommer vara våran nya grej azz, eller vad säger ni Geten och Högen!? Hahaha

Nu har jag precis ducshat och ligger i sängen brevid en sovande GET.. Ska snart gå upp och äta Te och dricka smörgåsar med pålägg. Sen hoppas jag på att jag hinner åka en sväng med My från Sverige till Överby för att Shoppa ilte innan jag ska börja jobba. Ska även försöka packa ihop mina saker som jag ska ha med mig till Göteborg.
Slutar jobba vid 9 ikväll nämligen, och då hoppas jag på att hinna med ett sånt dära tåg till Göteborg för att träffa alla mina homies där några dagar! WEEEEHOOOOO!
Så nu blir det att föna håret, make up  make up, frukost och packa..  Ses sen, jag är bäst, du är päst!

Puss & Kyss, gör inga Hyss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0