FÖÖÖÖRBANNAD!

Haha , jag är ju bra på att förutspå saker har jag hört..
Eddie och Niklas hamna på dom lösa stolarna..
INTE KUL, INTE KUL!
Som tur va så åkte inte Eddie ut ^^ jag är kär i han*

Kan glädja mig åt en sak idag också. IFK vann!! YEES =D

Nu ska jag ha skit tråkigt, ska verkligen ha så tråkigt att jag aldrig mer vill ha tråkigt igen för att det är så tråkigt att ha tråkigt, så varför har man tråkigt!? Det är frågan, vad är svaret? Ingen vet.. eller? Aa men om du vill så kanske vi kan, men bara om du vill, för jag kan om du vill att jag kan. :) SÄÄÄH

Imorgoen skä jeag jåbe, börjar änna vid 12 typ, ska träffa förbannat trevliga EH gäster.

JAJA, nu blir det att ha tråkigt..

°° Sov gött och dröm Sött! °°

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0