Filmkväll

WHOLLI BHOLLI!

Ligger i min säng med "Geten". Vi dregglar på varandra och suger på klubbor. GillarT ManneT!
Vi har varit och hyrt film osså, det vart riktigt spännande ^^ fick docken sitta och vänta på Geten i staden i över en timme och en kvart.. inte lika spännande... fortsättning följer -- >

Försöker fixa lite med youtube också, måste ju göra ett account så att jag kan upload-a mina wonderbaura filmklipps. Men det strular ska jag säjja terej. Men dagen kommer då allt blir bra.. hoppas iallfall ja!  SÄÄÄH

Nää, fybövelen nu får det räcka med prat jag ska faktiskt looka at film nu. Dagens rhymes and stuff kommer senare kan jag lova, det kommer likna lite av en gåva =)

GLHF , ¥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0