BIO IKVÄLL!

Hej hej hallå bloggen, idag har jag.. BLA BLA BLA, ingen bryr sig =D

Men det kanske är fler som bryr sig om vad jag ska göra? *NOT
Fast jag berättar det ändå. Jag ska p.. å.. på.. på bio =D
Det blir bröllopsfotografen, kan ju bli en kvälls diss eller hiss!? Jag vet inte, men du kanske vet, eller? Vet du att jag vet? Eller, jag? Aja..
Nu ska jag fortsätta snooza i sängen för bion är inte förän klockan nio. Min partner idag är Sofia Geten Eriksson. Har spenderat nästan hela min dag med henne (förjäävligt) men dagen är snart slut! YES

Uppdates about the movie is cåmming later, så look for it and have fun.

Have a great time you, becåss in other wey.. you are havving a bad time.

HOOOJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0