Ännu en dag i skolan

Hej hej hej.
Kvällen igår var helt OKEJ, men jag va lite för opepp. Dansen med Sofia Nyström gjorde kvällen!
Jag är död som ett tomt mjölkpaket och vill bara hem till sängen igen.
Läääängtar verkligen efter ikväll då det blir mys pys med Jullan framför TV:N!
Nu sitter jag och väntar på att få äta mat, det är potatisgrattäng idag och det är så jääävlans gott!
Känner att jag verkligen inte orkar skriva och att jag är tråkig som faen, men thats life sometimes.
Livet måste vara lite kasst ibland för att man ska kunna uppskatta det bra! Och en sak till som gör dagen ännu mer kul är att Frölunda förlorade med 4-1 igår .. FAEN!
Jajaja,  tjöt, tjöt, tjöt- återkommer senare med lite fina ryhmes about my friends!

Yes yää se you sään!

P & W

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0