TRÖTT!

Hej hej..

Denna helgen har det varit mycket party och mycket jobb.. Jag är helt sluuut! Skulle behöva en vecka till med höstlov för att vakna. Känns som vanligt att jag är en levande död :S Låter lite konstigt.. men så är fallet.
JAG vill inte till skolan imorn, men jag måste tydligen!? En sak är riktigt posetiv! Jag ska träna :) NU JÄÄVLAR SMÄLLER DET. Kommer vara hårdträning fram till Jul för att se resultat =)

DEPP är vad jag är för tillfället .. det är därför jag inte har skrivit så mycket nu det senaste.. Men jag hoppas på att komma igång denna veckan, den nya veckan i mitt liv! WIIHOO! Hur det går får ni ju reda på ;)

Nu ska jag sova för att få min skönhetssömn. BLÖ BLÖ, är det ända jag kan säga.

Håll i hatten och simma lugnt! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0